Известие

Collapse
No announcement yet.

turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    до 163 конски сили,няма акциз,което е границата за mitsubishi galant 2.5 V6 24v 163конски сили,над тези коне се режат глажите-тъй като за всеки киложат се плаща!, т.е. 148kw всеки киловат по 35или 36 нещо от сорта беше,а не само разликата!!! Разликата може да е за новите автомобили

    Comment


    • #17
      пича с черното ГТВ излезе много несериозен! правя му услуга и се опитвам да зарадвам някой сектант с хубава алфа, а той ми прави цигански номера - пуснал колата на 4-5 различни места и все с различни цени. след като една седмица ме уверяваше че колата е перфектна (познаваме се с него и съм я карал преди година - беше велика) отидой да я видя за да я купя аз. колата е в много добро състояние като интериор и екстериор...обаче двигателя е заминал според мен. има голям проблем с турбото - прекъсва над 4-5 000 оборота и няма това ускорение от преди. иначе собственика я дава и за 8-9 000 хиляди вече. ако някой иска да се хване да я прави телефона му е 0889366902 Стефан се казва. аз лично не се немам да правя сторшено ГТВ повече - знам какво ми коства.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #18
        Незнам но все си мисля че с една хубавичка генерация от край до край ще се получи доста добър ефект А и също с един приличен спортен филтър и евентулно чип ще заспи

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от bouncer
          пича с черното ГТВ излезе много несериозен! правя му услуга и се опитвам да зарадвам някой сектант с хубава алфа, а той ми прави цигански номера - пуснал колата на 4-5 различни места и все с различни цени. след като една седмица ме уверяваше че колата е перфектна (познаваме се с него и съм я карал преди година - беше велика) отидой да я видя за да я купя аз. колата е в много добро състояние като интериор и екстериор...обаче двигателя е заминал според мен. има голям проблем с турбото - прекъсва над 4-5 000 оборота и няма това ускорение от преди. иначе собственика я дава и за 8-9 000 хиляди вече. ако някой иска да се хване да я прави телефона му е 0889366902 Стефан се казва. аз лично не се немам да правя сторшено ГТВ повече - знам какво ми коства.
          напълно подкрепям мнението ти колега
          Alfa romeo GTVex
          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
          Аudi A3 1.8 20V 02"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
            Първоначално публикувано от bouncer
            пича с черното ГТВ излезе много несериозен! правя му услуга и се опитвам да зарадвам някой сектант с хубава алфа, а той ми прави цигански номера - пуснал колата на 4-5 различни места и все с различни цени. след като една седмица ме уверяваше че колата е перфектна (познаваме се с него и съм я карал преди година - беше велика) отидой да я видя за да я купя аз. колата е в много добро състояние като интериор и екстериор...обаче двигателя е заминал според мен. има голям проблем с турбото - прекъсва над 4-5 000 оборота и няма това ускорение от преди. иначе собственика я дава и за 8-9 000 хиляди вече. ако някой иска да се хване да я прави телефона му е 0889366902 Стефан се казва. аз лично не се немам да правя сторшено ГТВ повече - знам какво ми коства.
            напълно подкрепям мнението ти колега
            За черното GTV ли иде реч ???
            сори за офф-а ....

            Comment


            • #21
              тази кола невиждам как ще се продаде в форума
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #22
                Момчета , не се заблуждавайте ,че не може да се сложи турбо за малко пари дайте ми едно турбо и ми гледайте сеира само че там има леки подробности от налягането в двигателя и според него се наглася с електроника на колко бара да бачка турбото за да не гръмне двигателя например едно турбо бачка на 3 бара за кола без турбо се наглася да не вдига повече от 1 бар максимум даже му дават от 0.5-0.8 бара.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivan79
                  Момчета , не се заблуждавайте ,че не може да се сложи турбо за малко пари дайте ми едно турбо и ми гледайте сеира само че там има леки подробности от налягането в двигателя и според него се наглася с електроника на колко бара да бачка турбото за да не гръмне двигателя например едно турбо бачка на 3 бара за кола без турбо се наглася да не вдига повече от 1 бар максимум даже му дават от 0.5-0.8 бара.
                  И какъв ще е ефекта от цялата манипулация като не прдготвиш двигателя да издържи високи налягания за турбината и работиш с 0,5-0,8, и електорниката как се наглася или се пише нов чип или карта или минаваш на универсален комп ама и на него трябва да му се пише програма. Мисля че подобрението на параметрите на двигателя в ще е незадоволително с изразходваните средства освен ако не си правиш всичко сам. Тогава или трябва да си с доста опит или голям ентусиаст с много кураж и кола за трошене.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Лично аз мисля, че коли които фабрично са без турбо .. няма смисъл да се слага такова, много трудно става и много малко са специалистите които биха го направили качествено ..... лично мое мнение.
                    Аз не бих рискувал да правя така манипулация ... по-добре да си купи човек кола с заводски турбо двигател и тогава вече да се слагат по-голями охлюви, кулери и т.н.

                    Comment


                    • #25
                      Момчета бих казал че сте много страхливи, както ви казах всичко е въпрос на изчисления сигурен съм в това което казвам ,защото ще ви дам пример един мой приятел си сложи турбо на ауди 80 5 цилиндрово направи го на 1 бар и бих казал ,че ефекта е отличен сега в момента прави гонки с коли над 200 коня а върви над 260 км/ч., който не вярва ,ако иска аз съм жив свидетел . НАЛИ ЗНАЕТЕ ,КОЙТО РИСКУВА ПЕЧЕЛИ,КОЙТО НЕ РИСКУВА НЕ ПЕЧЕЛИ!!!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ivan79
                        Момчета , не се заблуждавайте ,че не може да се сложи турбо за малко пари дайте ми едно турбо и ми гледайте сеира само че там има леки подробности от налягането в двигателя и според него се наглася с електроника на колко бара да бачка турбото за да не гръмне двигателя например едно турбо бачка на 3 бара за кола без турбо се наглася да не вдига повече от 1 бар максимум даже му дават от 0.5-0.8 бара.
                        Има нещо вярно. И аз лично съм, се возил на Вектра '91, фабрично без турбо, но го турбинирали,на 0,6 бара, колата движеше перфектно и беше около 210 коня.

                        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                        Comment


                        • #27
                          На 0,6 бара от 136 или 150 на 210 коня Да да разбира се! Ама без Дино нали?
                          Ае стига сте говорили глупости, нито е лесно, нито е евтино и смяната на двигателя не е лесна и трябва рефреш на мотора който е мноого скъп! Евтино е и е лесно ако си майстор разбирач и сам си правиш колата, знаеш откъде да пазаруваш, знаеш най- вече какво точно да пазаруваш и не плащаш за труд и дори и тогава конете не се вдигат така като на думи колко е лесно!Всяка кола има предел и всеки мотор също, а ако не се съобрази човек с това всеки ден колата му е с нещо ново счупено А тея дето на думи с чип и генерация вдигат по 20- 30 коня, съм ги слушал много ама няма нищо верно!
                          156 V6 turbo

                          Comment


                          • #28
                            Човек, да не забравяме че фактите говорят.Аз не говоря на аба ,а с факти момчето е всяка събота на летището в сливен който не вярва да отиде да види. Няма чипове ,няма нищо колата дори е със старите инжекционни системи със разпределител и мисля че по принцип аудито му беше 136 коня нека някой да му се опре със 160 коня и му свалям шапка.

                            Comment


                            • #29
                              Работи на 1,0 бар с фабрични дюзи
                              156 V6 turbo

                              Comment


                              • #30
                                Гарантирам че работи на 0.8 бара.

                                Comment

                                Working...
                                X